יש הסכמות, מדוע לא חותמים? ח"כ מילביצקי בראיון

מהדורת הבוקר No Comments on יש הסכמות, מדוע לא חותמים? ח"כ מילביצקי בראיון

ח"כ חנוך מילביצקי במהדורת הבוקר: "אלה שאיתי בחדר רוצים להגיע להבנות אבל יש להם מנהיגי מפלגות, שצריכים להחליט אם להצטרף להסכמה או לרקוד לצלילי מחאת קפלן"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר צוות המו"מ להידברות, ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) על המשא ומתן בבית הנשיא. "יש נושאים די מוסכמים. צריך לחוקק אותם בהסכמה ולהמשיך הלאה. השאלה אם האופוזיציה תלך למהלך הזה או שהם ימשיכו להציב תנאים ולדחות את הקץ. יש להם בעיה עם המחאה שדורשת לפוצץ את השיחות".

"מבחינתי נשלחתי על ידי הנהלת הקואליציה להפוך כל אבן כדי להגיע להסכמות ואנחנו עושים את זה מהיום הראשון. צריך להפסיק את הבלבול הזה ולהבין מה יש לך. אנחנו מוכנים ללכת להסכם, הם עדיין לא שם ולדעתי אם לא עכשיו הם לא יהיו שם אף פעם", אומר מילביצקי. 

"הנהלת הקואליציה תחליט מה לעשות", הוסיף. "אני סבור שאם אין הסכמות עד יום רביעי צריך להבין שכנראה לא יהיו בכלל ואני לא חושב שצריך לתת לאופוזיציה פרס בדמות נציג בוועדה לבחירת שופטים".

"זה לא באמת משנה. אלא שרוצים להזיק ימשיכו להזיק בכל מצב", הדגיש מילביצקי. "גם אם ראש הממשלה יודיע על גניזת הרפורמה לחלוטין זה לא יעצור אותם, הם נחושים לעשות כאוס, הפיכה שלטונית. מבחינתם לא לגיטימי שהימין ישלוט וזו מטרתם".

לצד זאת, הבהיר: "אלה שאיתי בחדר רוצים להגיע להבנות אבל יש להם מנהיגי מפלגות, שצריכים להחליט אם להצטרף להסכמה או לרקוד לצלילי מחאת קפלן".

עוד הוסיף ועדכן: "בבית הנשיא אני לא רואה פער מהותי בין נציגי האופוזיציה. בחלק מהנושאים יש עתיד יותר קרובים לדרישות שלנו, בחלק הפוך. הפער הוא רק בחוץ. הדיבורים שלהם הם לבייס, לסקרים ולאנשי המחאה שמפעילים לחץ. אני לא שומע את הדיבורים האלה בחדר".

לסיום, אמר מילביצקי: "אני מאוד מקווה שתהיה פשרה. אף אחד לא מדבר על קבירת הרפורמה. כרגע מדובר על צמצום עילת הסבירות ומעמד היועמ"שים. אלה שני נושאים שכרגע מוסכמים. יש נושאים נוספים שבהם צריך לדון".



0 תגובות